درب دو جداره یو پی وی سی :

در امر ساخت و ساز و بازسازی ساختمانها و منازل همیشه موضوع مهم زیبایی و مقاوم بودن متریال استفاده شده میباشد . در قدیم برای درب و پنجره ها از آهن یا آلومینیوم استفاده میکردند که معایب بسیار زیادی داشتند . این پنجره ها و درب ها در طول زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی میشدندو تغییر زنگ میدادند . در بعضی مواقع با گذشت زمان تغییر حالت داده و نمای زشتی برای ساختمان ایجاد میکردند. پنجره ها و درب های قدیمی در برابر سرما عایق مناسبی نبودند چون از یک لایه شیشه ی نازک تولید میشدند و قابهای دور شیشه ها بسیار نازک بودند . مورد بسیار مهم دیگر ، با استفاده از این پنجره ها باید به وسیله ی رنگ های معمولی رنگ آمیزی میشدند و همین امر باعث میشد که هر چند وقت یکبار این رنگ ها از بین بروند و دوباره باید رنگ آمیزی میشدند .

در سال ۱۹۶۰ در اروپا برای اولین بار درب و پنجره های دو جداره تولید گردید که بعد از مدت کوتاهی در کشور آلمان این امر توسعه پیدا کرد و با پروفیل های مرغوب این مدل از درب و پنجره ها به تولید انبوه رسید . این درب و پنجره ها از پروفیل های سبک تولید میگردد و در برابر شرایط جوی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمیشوند . رنگ این پروفیل ها سفید و کرم میباشد و به هیچ عنوان با استفاده در مدت طولانی تغییر رنگ پیدا نمیکنند . در سالهای اخیر برای تنوع از رنگ های لمینت بر روی این پروفیل ها استفاده میشود .

درب upvc

یکی از پر مصرف ترین محصول های دوجداره و سه جداره درب های upvc میباشد .

این دربها برای منزلهای ویلایی و دربهای بالکن و برای سرویس های بهداشتی و حمام استفاده میشود .

برای تولید این دربها استاندارد های مهم و خاصی رعایت میشود . این استاندارها به شرح ذیل میباشد :

۱- پروفیل مورد استفاده
برای تولید این دربها باید از پروفیل مرغوب و عالی استفاده نمود ، بعضی از تولید کنندگان برای سود بیشتر از پروفیل های نامرغوب استفاده مینمایند که همین امر باعث میشود که این درب ها بعد از مدتی تغییر شکل و تغییر حالت بدهند و دچار افتادگی شوند .

۲-یراق آلات مورد استفاده برای نصب درب ها :
یراق آلات مورد استفاده برای درب ها ، لوله های باز شو این درب ها میباشد که حالت های مختلف باز شدن درب را تعیین میکند . این لوله ها باید از جنس مرغوب و استانداری باشد که در طول زمان استفاده خراب نشود و دچار زنگ زدگی نگردد .

۳- شیشه های دو جداره درب های یو پی وی سی :
شیشه های این درب ها یکی از متریال مهم در بحث عایق صدا و سرما میباشد ، به همین دلیل استاندار بودن این شیشه ها بسیار اهمیت دارد . گاز آرگون بین این شیشه ها عایق بسیار خوب و استاندارد صدا و سرما میباشد .

۴-کیفیت تولید درب های دوجداره :
برای تولید این دربها باید نکات قبلی رعایت گردد . برای تولید این درب ها با استفاده از پروفیل مرغوب و یراق آلات استاندارد و شیشه های دو جداره اگر در هنگام مونتاز و تولید کیفیت رعایت نگردد در مدت زمان استفاده این دربها دچار مشکل میشود .

۵-مرحله ی نصب این دربها :
یکی از مراحل ، نصب استاندارد و دقت در محل نصب این دربها میباشد . این کار باید توسط نصاب ماهر و باتجربه انجام شود که بعد از نصب دچار مشکل نگردد .

موارد استفاده از دربهای دو جداره :

۱- سرویس های بهداشتی
۲- حمام
۳- درب ورودی بالکن
۴- درب ورودی منزل های ویلایی

مزایای دربهای دوجداره :

۱-داشتن استحکام
۲- ضد آب بودن این دربها
۳- نمای زیبا برای داخل و بیرون محل نصب
۴-کاهش مصرف انرژی گرمایشی و سرمایشی داخل ساختمان
۵- کاهش آلودگی صوتی و آلودگی هوا
۶-جنس این درب ها به طور کامل باز یافت میشوند و به محیط زیست آسیب نمزنند .
۷-مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
۸-مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی و پوسیدگی و رطوبت و حریق
۹-مقاوم در برابر فشار و ضربه ( ضد سرقت )
۱۰- داشتن رنگ ثابت ( احتیاج به رنگ آمیزی مجدد ندارد )
۱۱- تنوع درمدل و بازشوهای مختلف
۱۲-قابل شستشو و نظافت آسان
۱۳- بابت بودن رنگ در برابر اشعه خورشید

هزینه درب های دو جداره :

هزینه ی ساخت درب های دوجداره یو پی وی سی به اندازه ی دربها و محل نصب و زیر ساز محل نصب و جنس پروفیل استفاده شده ، دستمزد کارگران ، هزینه ی حمل و نقل محاسبه میگردد .

دیدگاه ها بسته شده است