پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc

در این مقاله میخواهیم شما را با درب و پنجره های دوجداره ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی UPVC آشنا کنیم.

همه چیز درباره درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc

فرایند استفاده و همه گیر شدن استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی اولین بار در اروپا و در سال ۱۹۶۰ میلادی در صنعت ساخت و ساز شروع شد. به دلیل ارزان تر بودن نسبت به دیگر درب و پنجره ها و هم چنین سرعت به کار گیری و آسان بودن استفاده از آن در کل صنعت ساختمان سازی مورد استقبال قرار گرفت. میزان پایداری در و پنجره های دوجداره UPVC ، در شرایط آب و هوایی مختلف و شرایط سنگین آب و هوایی و هم چنین امکان بازیافت این پروفیل ها، محبوبیت این متریال را برای ساخت درب و پنجره روز به روز بیشتر کرده است.

شرکت لارسا وین، نماینده رسمی پروفیل های وین تک و ویستا بست در ایران، شروع به تولید درب و پنجره های دوجداره با کیفیت و مرغوب ترین پروفیل های بازار در عین قیمت رقابتی و در کمترین زمان ممکن نموده است. به منظور دیدن نمونه پروژه های بازسازی و نوسازی با استفاده از پروفیل های وین تک و ویستا به صفحه نمونه پروژه ها مراجعه کنید.

نکات مهم قبل از سفارش و خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

از نکات جالب و مهم پنجره های دوجداره، امکان نصب و سوار کردن آن بر روی سازه های آجری، سیمانی و … می باشد. هم چنین لازم است بدانید که امکان نصب این پنجره های دوجداره بر روی قاب های فلزی نیز میسر است.

شایان ذکر است که از اتفاقات بسیار مهم در امر تولید درب و پنجره دوجداره، تولید و نصب پروفیل هایی به ضخامت ۵۰ میلیمتر است که باعث نصب سریع و کاهش هزینه های تعویض درب و پنجره های دوجداره می شود. هم چنین این مورد توانسته است قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی upvc را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

از نکات دیگر قبل از سفارش درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی، اندازه گیری دقیق و درست و هم چنین اصولی می باشد. بدین منظور شما می توانید از مشاوره و اعزام رایگان کارشناسان متخصص لارسا وین در محل استفاده نمایید و کار حساس اندازه گیری را به آنها بسپارید.

نکته دیگر، طراحی در و پنجره دوجداره upvc به وسیله نرم افزار است که میتواند میزان پروفیل های مورد استفاده را به تفکیک و متراژ دقیق به شما اعلام کند. رعایت این نکته باعث میشود که هزینه های پنهان ساخت درب و پنجره های دوجداره به شدن کاهش یابد و شما برای اتمام پروژه خود نیازمند تامین مالی جدیدی نباشید.

در انتها برای نصب درب و پنجره دوجداره، باید قبل از آن عملیات مونتاژ روی آن صورت گیرد. بدین صورت که پروفیل دلخواه خریداری شده و سپس پروفیل گالوانیزه به منظور تقویت پنجره دوجداره، برش داده و داخل پروفیل جایگذاری می شود. در مرحله آخر نیز یراق آلات روی پنجره و یا درب دوجداره نصب خواهد شد.

تاریخچه پروفیل های UPVC در ایران

استفاده از پروفیل های UPVC به منظور ساخت درب و پنجره های دوجداره در ایران از سال ۱۳۵۰ شروع شده است. جالب است بدانید اولین کارگاه تولیدی ساخت این نوع پروفیل در حوالی شهر بندر انزلی در شمال کشور بوده است.

با گذشت زمان و اثبات ویژگی ها و مزایای استفاده از پروفیل های دوجداره UPVC در ایران، استفاده از آن در پروژه های ساختمانی رایج شد و تا جایی ادامه داشت که در تمام پروژه های ساختمانی استفاده از این نوع پروفیل ها جز لاینفک شده است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

مزایای درب و پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل های وین تک و ویستا بست

از مزایای استفاده از پروفیل های یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی چشم گیر در مصرف انرژی تقریبی ۵۰%
  • کاهش آلودگی های صوتی و عملکرد عایق صوتی
  • مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش به دلیل استفاده از شیشه های دوجداره
  • عملکرد عایق هوا
  • از بین بردن تابش سرد و گرم
  • کاهش هزینه های تاسیسات یک ساختمان
  • تعویض، نصب و انتقال به شدت آسان
  • مقاومت و طول عمر بسیار بالا
  • حفاظت از محیط زیست
  • عدم نیاز به سرویس و عایق کاری مداوم
  • نظافت آسان
  • تنوع بسیار بالا در طراح و رنگ

دیدگاه ها بسته شده است